- "Vad är kärlek"

VAD ÄR KÄRLEK



Fy sjutton, de fem raderna säger allt. Kärlek betyder inte att man ska slösa en massa pengar på presenter och resor (fast jag har inget emot att man kan skänka lite lycka på och då...), Vet ni hur glad jag blir när någon säger att de har tänkt på mig ?! Asså vi verkar inte förstå innerbörden av det här, jag kan gå runt och lysa en hel dag om inte en längre tid, för det egentligen väldigt simpla som att någon säger att den har tänkt på mig. Att den här människan har tagit värdefull tid till att tänka på mig.
Det värmer, och nu säger jag det utan någon ironi alls. Tänk om varje människa ägnade bara fem sekunder varje dag åt att tänka på en person, och sedan berätta det för den här personen, jag vet inte om det bara är jag som är väldigt bra på att spekulera och är väldigt dramatisk, men vore det inte så att åtminstone en människa skulle vara glad, minst. För jag menar, tänk, tänk om varje person i hela världen ägnade fem sekunder på att tänka på någon annan, alla skulle ju gå runt som solstrålar. Nu ska jag sluta leka poet och gå över till nästa inlägg, Ciao !

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

sv: HAHAHA med tanke hur mkt jag bjuder på mig själv i bloggen får du också vara med lite , haha! xD <3

does the Nalle Puh incident say something to u ? xD

<333

2010-11-30 @ 21:22:18
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0