- "Presentera mig själv"

ALEKSANDRA TOMIĆ



Jag heter Aleksandra Tomić, för er som kommer från forna Jugoslaviensen nog direkt på mitt efternamn att jag är från "Jugoslavien", om jag ska vara mer specifik så är jag från Serbien, eller ja, min föräldrar är det.

Jag är född den 9:onde September 1996 alltså har jag fyllt 14 för några månader sedan.

Jag bor ihop med min familj i en villa i en kommun som heter Botkyrka. Väldigt mycket invandring vilket jag tycker är toppen, jag är väldigt öppen när det gäller olika kulturer och mat.

När jag nu nämnde mat så tänkte jag passa på att berätta att min pappa har jobbat som kock som ung och han lagar toppen mat.

Jag är så där lite lustig, jag har bara flyttat en gång, egentligen två gånger fast jag var så liten då jag flyttade första gången. Men jag har gått i två olika skolor, bytte parallellt med flytten till det nya huset.

Jag är intresserad av så himla många saker så jag vet inte vad jag ska välja för program i gymnasiet, väldigt frustrerande måste jag säga... Jag går ju trots allt i åk 8 så jag har inte så lång tid på mig att välja något bra som jag kan bygga min framtid på.

Jag tycker om att designa, fota, sy kläder, mode m.m. Jag har även insett att jag är bra på att skriva texter såsom skräckhistorier och deckare, så det tycker jag också är väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0