- "Mina föräldrar"

MINA FÖRÄLDRAR


Jaa det är ju inte dag 3 nu direkt, snarare 4 eller 5 men jag ska göra inläggen ändå.
Vad ska jag säga om mina föräldrar då, min mamma typ är geni på hur vi människor fungerar, psykiskt, och det kan hon utan någon utbildning alls ! Hon vet precis vad man ska säga och när man ska säga det, när man ska sucka och när man ska le o.s.v. Och så är hon ju en otroligt bra dagbok för den delen också, jag är inte den typen av tjej som berättar saker för kompisar, jag berättar det för min mamma ! :)
Min pappa däremot, han e bäst på allt, han lagar mat som en gud (han har t.om. diskat en eller två gånger, jag minns inte riktigt), kan fixa vilket tekniskt problem som helst t.om. bygga högtalare och datorer. Han kan lite grann av allting mellan himmel och jord, och han lär sig fortfarande någon nytt varje dag !
Så, det var lite kort om mina föräldrar, mer behöver ni inte veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0