- "Det här åt jag idag"

DET HÄR ÅT JAG IDAG



Idag har jag ätit grillad kyckling med någon god smö rliknande sås på The Lobster i Santa Monica...

just kidding!

Haha ofta jag bara åker över till Santa Monica för att äta lunch på The Lobster liksom ?
Näee fast än det var väldigt gott när vi väl var där i SEPTEMBER så fick jag lida idag och äta någon slags korvstroganof med något som de kallade för ris men jag tyckte att det var lite som risgrynsgröt, japp det var min lunch idag ^^
btw, wft är det där till höger om tallriken ? Nattis om du läser det här så får du hjälpa mig att komma på det, du var ju med ;)

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

haha vadå de till höger? jag ser inget ? xD <3

2010-11-23 @ 19:38:46
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

det är väll typ din kniv som du håller i med lite kycklig på om det är de du menar xD <3

2010-11-23 @ 19:39:22
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0