- New stuff!

Sheena! Hur är det med er haha? Jag är på bra humör fyllde år för någon vecka sedan och nu så bjöd ni över the Kindvalls & Co och hade en liten trvlig middag. Får inte glömma att säga att Alex och hans mamma vart här också och Nina också för den delen :) Men nu tänkte jag visa er lite av mina presenter jag fick av dem alla :)



Chanel örhängen! Tack så mycket! :D



Rosa kofta!
Tack så mycket! :D



Skinnjacka!
Tack så mycket! :D

Det var det jag fick idag men jag ska nog antingen idag eller imorngon skiva om vad jag fick på våran lite större fest för jugge folket ;)


Kommentarer
Postat av: nattiz

det var så lite sööötnos ! :D <3



k r a m i s

2009-09-27 @ 00:19:29
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0