- New stuff från jugge gänget !

Hellu! Jag lovade att jag skulle lägga upp bilder på mina presenter från jugge gänget också så jag håller mitt löfte, här har ni sakerna jag fick :

Från Alex och ivan



Klocka och halsband!
Tack så mycket! :D

+ En väska som är i tvättmaskinen nu :P

Tack så mycket! :D



Marica och Drago



Stickers till naglarna!
 Tack så mycket! :D

 



Lös naglar!
 Tack så mycket! :D


 
Necessär!
Tack så mycket! :D




Mini plattång!
 Tack så mycket! :D



Zorica, Nina och Alex



En randig tröja och tajts!
 Tack så mycket! :D



Mysig kofta!
 Tack så mycket! :D



Maja & Co



Hello Kitty necessär!
 Tack så mycket! :D



Ansiktsrengöring!
 Tack så mycket! :D



Läppglans!
Tack så mycket! :D

Tofflor! Tack så mycket! :D



Ögonfransböjare!
 Tack så mycket! :D




Rosa nagellack!
Tack så mycket! :D



Maria & Co



Halsband!
Tack så mycket! :D



Örhängen! 
Tack så mycket! :D


Ljus!
 Tack så mycket! :D



Toplica & Co




Biokort!
 Tack så mycket! :D

Jaa, gott folk, det var sakerna jag fick och så fick jag massa choklad och pengar också som jag lyckats slösa bort på lite saker haha, tänkte visa dom här också :P



Deo, Rouge, smink bortse och handkräm






Och så passade jag på att köpa den här uuursnygga väskan! :D
Harebra!


Kommentarer
Postat av: nattiz

jättenajsiga saker du ;) <3



k r a m i s

2009-09-28 @ 18:17:48
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: pria

fina grejer:)

2009-10-24 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0