- Bowling i Heron City med folket!

Tjenaaree!
Nu är det så att jag har massor av gamla bilder här från alla möjliga saker vi har gjort nu den senaste månaden så här har ni lite bilder från när jag var på bowling med Lana, Mirna och Madde.



Innan vi drog dit hemma hos Lana :)
( Jag har fetaste dubbelhakan på vissa bilder p.g.a. att jag dragit upp koftan ända upp)







Lana bowlar




Jag bowlar haha



Jag med min majs :P




Ehm.. Madde håller i lampan?



Haha jag o Lana drog iväg till regnskogen ett tag :P





Ehm.. de är nog bäst att ni inte frågar. -.-



När Mirna och Madde hade stuckit så hade jag och Lana inget bättre
för oss än att springa runt o fota saker i affärer :P











Haha OMG









Finaste Lana <3


SAJKKOO??!!











Så! Över 30bilder fick ni där! Ni borde vara glada! Men det kommer nog ännu en till bildbomb idag och lite bilder till antar jag :)


Kommentarer
Postat av: Lana

haha skönaste

2009-10-24 @ 18:05:39
Postat av: pria

hahah fan vad sköna ni var

2009-10-24 @ 19:29:56
Postat av: flouna

ja fattas:(

2009-10-24 @ 22:08:49
Postat av: Aleks Svarar

SV till Flouna: Ja vet, du kunde ju inte komma :(

2009-10-24 @ 22:14:57
URL: http://lifeasaleks.blogg.se/
Postat av: Lana

ale haha täck över mamma haha

2009-10-25 @ 17:30:04
Postat av: mirna

ingen fattas allt var perfekt! :D

2009-10-25 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0