- Zvezde Granda

Guuuuuuuddd!!! folk har tjatat som galningar på mig att jag ska blogga hit och blogga dit, lägga in bilder på det och det och det.... Snälla mitt liv är inte så himla intressant haha. men aja nu får ni bilder från jugge festen i helgen :D


Jag och Slobodan <3
haha e helt kär i han xD


















Sasa <3


Jovan <3


<3


Haha mobboffer bild xP


Söööötaste <3 Vem pussade honom? :O


Finaste skrattet eller vaaad??!! <3












Ja o Sasa <3


Jag o Jovan <3<3<3<3


HOST HOST


Så såg jag ut på festen :)





Det finns myckeeeeeeeeeeet meeer bilder men kan inte ladda upp alla då lär ni sitta här i ett år eller två och titta på dem men jaja ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG PUSSADE HAN JAG JAG JAAAAAAAAAG <3

2009-11-04 @ 21:11:28
URL: http://alleksandras.blogg.se/
Postat av: nina

är du kurd? :)

2009-11-05 @ 18:47:40
Postat av: Anonym

älska jovan ! <3 han e såååå snygg.. fan att jag inte kunde koomma på festen ! :(( <333

2009-11-15 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0