- Jag har ju mina perioder...

Heeeeej! Längesen va? Jaah förlåt för de men ni som följt mina bloggar ett tag har nog lagt märke till att jag bloggar i perioder när jag känner för det haha :P Men nu ska jag nog uppdatera lite så får vi se hur länge det håller i sig! Föresten så smsade jag till 180 180 Nyss och frågade vem är lifeasaleks? De sa såhär:
"Hej! lifeasaleks är en blogg
om kläder,livstil, musik
och mycket annat som en
Härlig tjej vid namn Aleks
skriver.
I sitt senaste inlägg skriver
hon om hur hon har
designat en blogg åt sin
lillasyster. MVH Eniro"
haha man tackar! men nu ska jag snart lägga in några inlägg tror jag så jag hoppas ni uppskattar de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0